Please enable JavaScript to view the comments powered by Disqus.

'Dynamiczny Rozwój' - VII Konferencja ProfiAuto i Konferencja Partnerów Handlowych Moto-Profil

Brak oceny

Członkowie sieci ProfiAuto oraz partnerzy handlowi Moto-Profil spotkali się w centralnej Polsce, na największych w tym roku konferencjach marki i spółki. Podczas wydarzenia podsumowano dotychczasowe działania i wytyczono plany rozwojowe. Przyspieszenie, współpraca, nowoczesne technologie, jakość – to słowa, które pojawiały się najczęściej w konferencyjnych prezentacjach i rozmowach.

VII_konferencja_ProfiAuto.jpg

Czas podsumowań

Doroczne konferencje podsumowujące ostatnie 12 miesięcy, wytyczające kierunki na przyszłość, a także przygotowany z myślą o partnerach uroczysty bankiet – to już tradycja ProfiAuto oraz Moto-Profil. W pierwszy październikowy weekend 2019 roku do Hotelu Narvil w Serocku zaproszono ponad 450 gości. Zwyczajowo poranne spotkanie dedykowane było partnerom marki ProfiAuto, a wieczorem odbyła się Konferencja Partnerów Handlowych Moto-Profil.

VII_konferencja_ProfiAuto_1.jpg

– To był dynamiczny biznesowo rok, a efekty tego są wyraźne. Robimy solidne rozpoznanie i inwestujemy w rzeczy, które mają perspektywę długotrwałego wzrostu. Myślimy o każdej grupie klientów: o sklepach i hurtowniach oraz mechanikach i ich klientach. Chcemy stale podwyższać ich zawodowy poziom i świadomość biznesową. Przed nami dynamiczny start w kolejny rok. Włączamy następny bieg i stawiamy na dalszy rozwój partnerów i ProfiAuto Serwisów – mówił Michal Tochowicz, wiceprezes zarządu Moto-Profil, w prelekcji otwierającej Konferencję ProfiAuto.

W swoim podsumowaniu akcentował też znaczenie m.in. rekordowych tegorocznych targów ProfiAuto Show, medialnego sukcesu Rankingu awaryjności samochodów według polskich mechaników oraz rozwoju aplikacji ProfiAuto. Zapowiedział także premierę projektu dobrywarsztat.pl, przygotowanego we współpracy z serwisem Onet.pl.

VII_konferencja_ProfiAuto_2.jpg

Gościem specjalnym konferencji był Krzysztof Ignaczak, złoty medalista Mistrzostw Świata w siatkówce, który ze swojej perspektywy przybliżył uczestnikom konferencji tajniki drogi do sukcesu. Pokazał także, że branżę motoryzacyjną z siatkówką łączy m.in. ten sam sportowy duch zwycięstwa. Wiceprezes Moto-Profil, Adam Kapek, poświęcił swoje przemówienie wspólnej polityce handlowej w ramach sieci ProfiAuto, a Andrzej Brylak, dyrektor ds. rozwoju biznesu Moto-Profil, mówił o tym, jak zmieniły się oczekiwania klientów warsztatów i jakie narzędzia pomagają nowoczesnym serwisom ewoluować. Dobiesław Hruszka, szef Rady Programowej ProfiAuto, podsumował jej aktualną działalność oraz katalog dobrych praktyk marki.

Liderzy w działaniach

W czasie spotkania po raz pierwszy przyznane zostały również nagrody ProfiAuto. Za ich pośrednictwem wyróżniono liderów w działaniach takich, jak m.in. online marketing, działania wizerunkowe, event marketing oraz wykorzystanie nowoczesnych technologii. Wręczono także nagrodę specjalną za inicjatywę wewnątrz sieci ProfiAuto.Wieczorem rozpoczęła się Konferencja Partnerów Handlowych Moto-Profil.

– To nasze coroczne święto, czas podsumowań, rozmów o biznesie i wspólnego planowania przyszłości. To spotkanie, na które co roku czekam, bo rzadko możemy widzieć się w tak dużym gronie – mówił Leszek Żurek, prezes firmy, otwierając konferencję.

Michał Tochowicz przedstawił biznesowe podsumowanie roku, kładąc nacisk m.in. na dwucyfrowy wzrost obrotów, poszerzanie skali działania i otwieranie się na nowe rynki.

VII_konferencja_ProfiAuto_3.jpg

Po części oficjalnej przyszedł czas na uroczystą kolację oraz interesujący program artystyczny. Goście mieli okazję uczestniczyć w koncercie SOYKA Kolektyw z największymi przebojami artysty oraz repertuarem Czesława Niemena. Kolejną, muzyczną część wieczoru jako DJ poprowadził Marek Sierocki.

Partnerami wydarzenia były marki: ATE, Brembo, DRiV, Febi Bilstein, Blue Print, Gates, Magneti Marelli, MANN-FILTER, MOTO Flota, Schaeffler, Tedgum, Tomex, Varta, ZF Aftermarket oraz Zimmermann.

Kolejna Konferencja ProfiAuto i Konferencja Partnerów Handlowych Moto-Profil już za rok. W 2019 roku sieć kontynuuje pierwszą edycję konferencji regionalnych przygotowanych z myślą o właścicielach ProfiAuto Serwisów.


Udostępnij:
Tagi: Moto-Profil ProfiAuto Serwis Konferencja ProfiAuto VII edycja podsumowanie
Ekspert ProfiAuto
ProfiAuto to marka zrzeszająca największe hurtownie, najlepsze sklepy motoryzacyjne i najsprawniejsze serwisy samochodowe. Poprzez najnowsze rozwiązania technologiczne i biznesowe oraz rozwinięty system dystrybucji od lat wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów.