Please enable JavaScript to view the comments powered by Disqus.

Szkolenia i rozwój wewnątrz sieci - Akademia Zarządzania ProfiAuto

Brak oceny

Cykl merytorycznych spotkań z partnerami ProfiAuto już za nami. Uczestnicy dowiedzieli się m.in. jak skutecznie działać na konkurencyjnym rynku.

Akademia_Zarzadzania_ProfiAuto.jpg

Merytorycznie i skutecznie

Pierwsza edycja "Akademii Zarządzania ProfiAuto" poruszała szereg istotnych w branży tematów, wśród których warto wymienić m.in. efektywne zarządzanie, skuteczna sprzedaż oraz organizacja pracy i finansów w firmie. Cykl tych merytorycznych szkoleń skierowany został do partnerów ProfiAuto, którzy chcą efektywniej działać na konkurencyjnym rynku i z powodzeniem rozwijać swoją działalność. Udział w spotkaniach wzięło 100 uczestników z 80 firm.  

- "Akademia Zarządzania ProfiAuto" jest dla naszych partnerów motorem napędowym do rozwoju swojej działalności, ale także do zacieśniania relacji i jeszcze większej współpracy w ramach sieci. Spotkania szkoleniowe dają możliwość wymiany doświadczeń oraz pokazują, co i w jaki sposób można zrobić, aby każda firma należąca do sieci mogła działać jeszcze skutecznej. Wiemy doskonale, że nasi partnerzy mają ogromny potencjał, dzięki któremu marka ProfiAuto tak dobrze się rozwija, a my pomagamy ten potencjał wykorzystać jeszcze lepiej - mówi Beata Wrocławska z ProfiAuto.

Akademia Zarządzania ProfiAuto

"Akademia Zarządzania ProfiAuto" to cykl podzielony na dwie części - po pięć dwudniowych spotkań w każdej z nich. Program szkoleniowy miał za zadanie przekazać partnerom najbardziej przydatne informacje, ukierunkowane na konkretne działania. Szkolenia miały formę wykładów teoretycznych oraz warsztatów praktycznych. Trenerzy skupili się zarówno na aspektach biznesowych, jak również na tzw. kompetencjach miękkich, związanych z zarządzeniem zespołem.

W ramach szkoleń biznesowych uczestnicy poznali m.in. jak monitorować skuteczność własnych działań w oparciu o wskaźniki finansowe i ilościowe, czym jest sprzedaż aktywna oraz jakie zasoby mają w swoich firmach i nad czym powinni jeszcze popracować. Wszystkie działania i konkretne zadania wykonywane były z perspektywy własnej firmy tak, aby zdobytą wiedzę i poznane narzędzia wdrożyć później w codziennym zarządzaniu. Część poświęcona kompetencjom miękkim przedstawiała m.in. aspekt budowania autorytetu szefa w oczach pracowników oraz obraz zespołu w firmie. Trenerzy pokazali także, jak dbać o jego pozytywny rozwój.

Pozytywna ocena

Przebieg szkoleń i ich formuła został pozytywnie oceniony przez partnerów, którzy wzięli udział w pierwszej edycji spotkań.

- Szkolenie pomogło mi być lepszym szefem. Nie miałem pełnej świadomości o możliwościach, jak i narzędziach, które mogę wykorzystać w prowadzeniu zespołu. Ponadto jest to świetna okazja, aby porozmawiać z ludźmi z branży - powiedział partner ProfiAuto z Auto-Strefy. W podobnym tonie wypowiedział się przedstawiciel Auto Reflex Olecko - Szkolenie daje większą pewność w zarządzaniu. Dostajemy gotowe narzędzia. Możemy też wymienić się doświadczeniami. Z kolei właściciel Auto-Mar zwrócił uwagę, że "Akademia Zarządzania ProfiAuto" - Mobilizuje do rozwoju, wdrażania pozytywnych zmian, pozwala na wymianę doświadczeń i uwag, a także na sięganie do zasobów, o których zapominamy.

Tegoroczna edycja "Akademii Zarządzania ProfiAuto" miała miejsce w Wieliczce, Ciechocinku, Radziejowicach, Wrocławiu i Poznaniu. W 2020 roku zapraszamy na drugą odsłonę tego fantastycznego cyklu spotkań.


Udostępnij:
Tagi: profiauto flota szkolenie Akademia Zarządzania ProfiAuto partnerzy branża
Ekspert ProfiAuto
ProfiAuto to marka zrzeszająca największe hurtownie, najlepsze sklepy motoryzacyjne i najsprawniejsze serwisy samochodowe. Poprzez najnowsze rozwiązania technologiczne i biznesowe oraz rozwinięty system dystrybucji od lat wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów.